kanały zdalne do kontaktu z Urzędem Skarbowym
Kanały zdalne są ważne dla klienta, ponieważ:
- oferują wiele rozwiązań, z których klient może skorzystać w domu, bez wizyty w urzędzie.
- usługi zdalne są dostępne 24/7.
- Na stronie podatki.gov.pl klient znajdzie:
– szczegółowe informacje o poszczególnych podatkach;
– informacje o obowiązkach podatkowych;
– formularze deklaracji oraz innych dokumentów;
– kalkulatory rozliczeń podatkowych;
– konkretne przykłady z wyjaśnieniami oraz wyliczeniami;
– opis załatwiania poszczególnych spraw;
– komunikaty techniczne informujące o pracach serwisowych i utrudnieniach w naszych serwisach;
– przekierowanie do usługi Umów wizytę w urzędzie skarbowym, serwisu e-Urząd Skarbowy.
Jakie najważniejsze rozwiązania oferujemy klientom w kanałach zdalnych?
Strona www.podatki.gov.pl to kompendium wiedzy dla klientów.
- Strona kieruje do e-US oraz usługi Umów wizytę, która pozwala klientowi wybrać dogodny termin wizyty w dowolnym urzędzie skarbowym.
- W ramach serwisu e-US dostępne są m.in.:
- e-Korespondencja pozwala na dwustronną komunikację KAS z jej klientami, co umożliwia załatwienie szerokiego katalogu spraw online.
- Zaświadczenia wydawane na wniosek złożony przez e-US nie podlegają opłacie
skarbowej. Dotyczy to również wniosków skierowanych do obsługi manualnej
i wniosków złożonych z wykorzystaniem pisma ogólnego.
- Konto organizacji, które umożliwia organizacjom korzystanie z usług e-US.
- W usłudze Twój e-PIT na klientów czeka zeznanie podatkowe uzupełnione o dane
zgromadzone przez administrację skarbową.